Cruise

Kotor (Montenegro)

Vi kom til Kotor 07.00, og reiste der i frå 13.00. I Kotor gjorde vi ikkje så masse, vi gjekk rundt på land og sånt. Øyvind hadde bursdag når vi var der, så då var det han som bestemte kva vi skull...

Argostoli (Kefalonia/Hellas)

Vi kom til Argostoli 09.00, og reiste der i frå 14.00. Vi hadde også planer om å ta ein organisert tur i Argostoli, men var fortsatt ingen som gjekk til begge plassene vi ville, altså Melissani, ei...

Athen/Piraeus (Hellas)

Vi kom til Piraeus 7.30 og reiste der i frå 14.30. Vi hadde egentlig planer om å ta ein organisert utflukt til Athen, men det var veldig dyrt, også fant vi ingen utfukter som både gjekk til Akropol...

Santorini (Hellas)

Klokko 15.30 låg båten seg til ankers rett uttforbiSantorini, derfor måtte vi ta tenderbåt (på ein måte ein livbåt) til land. I Santorini reiste vi på ein organisert utflukt, då hadde vi med guide,...

Korfu (Hellas)

Vi kom til Korfu 12.30 og reiste der ifrå 17.30. I Korfu tok vi ein texi til nermeste strand, avtalte eit klokkesletmed sjoføren, også kom han og henta oss då. På stranda bada vi og koste oss, hadd...

Ancona (Italia)

Vi kom til Ancona i sju tiden om morningen og reiste der ifrå halv to. Så den dagen sto vi opp forholdsvis tidleg, åt frukost og gjekk på land. Vi gjorde ikkje noke spessielt den dagen, gjekk berre...

Venezia (Italia)

Onsdags kveld kom vi til Venezia, men gjekk egentlig og la oss med ein gang. Torsdagen gjekk vi rundt i Venezina og såg i butikka og på kjende bygninga. Vi tok også gondol <3 Fedagen reiste vi t...

Fleire bilder

Her er litt fleire bilder frå Øyvind sitt besøk, eller for det meste matbilder då... Nam nam nam Haribo, bamser og smurf <3 -Noke som såg godt ut?

Innkjøp på cruise

Hue - Ancona i Italia, hugser ikkje kva butikk Strikkegenser - H&M i Venezia Skjorte - H&M i Venezia Ring - Kotor i Montenegro, hugser ikkje kva butikk Deksel - Suvenir butikk i Venezia ...

Du veit...

Du veit du har dårleg plass i lugaren når du må ha koffertene i dusjen.... (på cruise)

Italian night

På cruise hadde vi Italiensk tema eine kvelden, var veldig gøy. Heile resturangen var pynta med italienske flagg Sorry for elendig kvalitet på bildene...

Cruise

I 10 herlege dagar har eg vorepå ferie, 8av dagane var eg på MSC ARMONIA, eit cruise i det østlige middelhavet. Vi reiste til Venezia onsdag etter skulen, kom fram seint på kvelden og gjekk og la ...

Back from cruise

No er eg tilbake i Norge etter 10 herlige dager på cruise. Sorry for at eg ikkje har blogga so masse på cruise, men hadde ikkje Internett der. Men kommer nokk til å blogge masse om cruise, kva vi h...
Synnøve <3

13, Øygarden

Eg heite Synnøve, er ei 13 år gammel jente fra Øygarden <3 Elsker å ta bilder, spiller fotball og er super glad i vennnene mine <3 Kommer til å blogge om hverdagen min og allt annet som faller meg inn. Kontakt meg på dynnove@hotmail.com Legg meg gjerne til som venn på blogg.no